Diceland obserwuje Kickstarter #56

kickstarter 1 Diceland obserwuje Kickstarter #56

Nowości na Kickstarterze:

Everdell Pearlbrook, Z War One – Exodus, Into the Black Forest.

Liczba graczy: 1-4 graczy

Czas rozgrywki: 40-80 minut

Mechaniki: Card Drafting, Hand Management, Set Collection, Worker Placement

Spodziewany czas realizacji zamówienia: wrzesień 2019 roku

Koniec kampanii: 28 września 2018 roku

Cena gry: 39 $

Koszt wysyłki: –

Jeszcze nie zdążyliśmy ochłonąć po wcześniejszej wysyłce gry przez wydawnictwo Starling Games, a już możemy zakupić pierwszy dodatek. Co takiego nowego wprowadza?

W uroczej dolinie Everdell pod gałęziami wysokich drzew, po meandrujących strumieniach i omszałych zagłębieniach rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Nadszedł czas, aby osiedlić nowe terytoria i założyć nowe miasta. Głęboko pod lśniącą powierzchnią rzeki Pearlbrook czeka tajemnicza cywilizacja ludzi wodnych. Będziesz wysyłać podwodnego ambasadora w podróże dyplomatyczne, by wymieniać informacje i zasoby z mieszkańcami rzek.

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56Odkryj nowe podwodne społeczeństwo w pierwszym rozszerzeniu Everdell.  Pearlbrook wprowadza nową planszę rzeki, do której wyślesz swojego żabiego ambasadora, by zbierać nowe zasoby – perły. Spotkasz także nowe wodne stworzenia i konstrukcje! Zbierz wystarczającą ilość pereł, które pozwolą zbudować wspaniałe Cuda i Ozdoby, aby twoje miasto zostało dumą Everdell!

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

Już niedługo na naszej stronie będziecie mogli przeczytać recenzję podstawowej wersji gry, którą przygotowuje dla Was Marzena. Podobnie, jak w podstawce w oczy rzuca się piękne wydanie dodatku, więc od strony estetycznej na pewno się nie zawiedziecie! Osoby, które nie zdążyły wesprzeć poprzedniej kampanii, teraz będą miały szansę to nadrobić. Do nabycia są również kolekcjonerskie edycje podstawowego pudełka.

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

Link do gry na Kickstarterze


Z War One – Exodus%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

Liczba graczy: 1-5

Czas rozgrywki: 60-90 minut

Mechaniki:  Action Point Allowance System, Campaign / Battle Card Driven, Cooperative Play, Dice Rolling

Spodziewany czas realizacji zamówienia: sierpień 2019 roku

Koniec kampanii: 3 października 2018 roku

Cena gry: 72£

Koszt wysyłki: 20-25 £

„Z War One – Exodus” to samodzielna gra dla 1-5 graczy, która łączy w sobie intensywną walkę taktyczną, zarządzanie zasobami i wciągającą fabułę komiksu. Gra zawierać będzie cztery różne tryby gry, w tym 2 oddzielne kampanie komiksowe i dwa poziomy trudności.

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

Kampania komiksowa Exodus pozwala wcielić się w role dwóch weteranów wojennych, osamotnionych na wyspie  wyniszczonej przez szybko mutującego super wirusa. Niebezpieczna podróż zabierze ich do zaatakowanych miast i portów, klaustrofobicznych korytarzy opuszczonego statku towarowego, a nawet na otwartą wodę, gdzie wydarzyć się mogą przygody rodem z horrorów.

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56Komiks „Cut scenes” łączy coraz to trudniejsze misje, ponieważ bohaterowie pracują nad realizacją celów w różnych wrogich miejscach. Zasoby są przenoszone z jednej misji na drugą, więc bohaterowie będą musieli uważnie przeszukać środowisko pod kątem amunicji i przedmiotów nadających się do użycia, by budować i uzupełniać swoje zasoby.

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

Funkcja “lobby pregame” pozwala graczom wyrównywać poziom swoich bohaterów pomiędzy misjami, wybierając spośród szerokiej gamy dostępnych “profitów”. Mogą również dowolnie tworzyć przedmioty, przeładowywać broń i przypisywać sprzęt. W tym momencie gracze mają również możliwość “zapisania” gry, jednak muszą mądrze wybrać, kiedy to zrobią, ponieważ są tylko 3 dostępne zapisy gry na kampanię składającą się z 7 rozdziałów.

 

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

Tryb „Director mode” jest przeznaczony dla 2-5 graczy. Jest odmianą gry, która pozwala dodatkowemu graczowi wziąć na siebie rolę “reżysera”. Dzięki użyciu kart reżysera, gracz ten może ustawiać prawdopodobieństwo spotkania wrogich oddziałów, manipulując tempem i zachowaniami wroga, w celu dopasowania ich do projektu. Dyrektora można nawet dodać do kampanii, ale tylko wtedy, gdy czujesz się na tyle odważny, aby zmierzyć się z jego pomysłami!

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

Dodatkowo w kampanii dostaniemy intensywny i naładowany emocjami dodatek “Dark Tide”. Doświadcz przerażenia z perspektywy dwóch zdesperowanych rodziców, walczących o bezpieczeństwo swojej córki.

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

Link do gry na Kickstarterze


Liczba graczy: 2-4

Czas rozgrywki: 30-45 minut

Mechaniki:  Area Control / Area Influence, Hand Management

Spodziewany czas realizacji zamówienia: maj 2019 roku

Koniec kampanii: 1 października 2018 roku

Cena gry: 19 $

Koszt wysyłki: 9 $

Pełen magii i tajemniczości niemiecki Schwarzwald to miejsce znane z legend, które posłuży nam jako tło klasycznych opowieści, uwielbianych przez wszystkich. Mrok i niebezpieczeństwo czają się na każdym rogu, ale ci, którzy odważą się wejść do lasu i staną twarzą w twarz z wymagającymi przygodami, uzbrojeni w kreatywność i przebiegłość, wyjdą z drugiej strony wzbogaceni o niesamowitą historię Czarnego Lasu.

Gra rozgrywa się na przestrzeni 2-3 rund (w zależności od liczby graczy). Każda runda składa się zaś z 3 “spotkań”. W grze gracze używają własnej talii kart o numerach 1-12, przedstawiających 4 stworzenia, które pomogą im podróżować przez las: żaby,  wiewiórki, rysie i sowy. Oprócz postaci na kartach, każda talia ma unikalny rozkład magicznych przedmiotów: różdżki, mikstury, księgi czarów i miecza, w czterech kolorach.

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

Na początku każdej rundy gracze dobierają 6 kart ze swojej talii i odkrywają 3 karty z talii Spotkań na środku obszaru gry. Karty Spotkań dają wgląd w to, jakie wyzwania czekają w przyszłości. Gracze będą na zmianę zagrywali karty wokół kart Spotkań. Każda z nich będzie zdobywać punkty w inny sposób, po tym jak karta Spotkań zostanie przez nie otoczona.

Na dole karty Spotkań niska wartość bije wysoką, przyjmując wartość wysokiej karty jako zdobyte punkty. Po lewej stronie zagrana karta będzie miała wartość tylko wtedy, gdy jej symbol pasuje do jednej z kart powyżej. Na górze wysoka karta bije niską, przyjmując wartość niskiej karty jako punkty.

Po prawej stronie gracze mogą zagrać jedną kartę zakrytą, mając nadzieję na spełnienie unikalnego warunku wygranej danej karty. Po zagraniu trzech kart z ręki, odkrywane są nowe karty Spotkań, a gracze tworzą swoją rękę spośród pozostałych i nowo wylosowanych kart, aby przygotować się do następnej rundy.

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

„Into the Black Forest”  to nowa klasyczna gra karciana, która stanowi trudne połączenie zarządzania kartami na rękach, planowania i taktycznych decyzji. Fani tricków, kontroli obszaru i lekkiego blefu z pewnością polubią ten tytuł!

%name Diceland obserwuje Kickstarter #56

Link do gry na Kickstarterze


Jeśli chcesz zobaczyć wcześniejsze odcinki – zajrzyj tutaj.

Zapraszamy również do serii Planszowego Expressu – klik.


Jeśli chcesz być na bieżąco i podoba ci się Diceland, to koniecznie polub nas na Facebooku. Gwarantujemy 100% zwrotu satysfakcji.

Dodaj komentarz