20 znaczników graczy/zarządców (4 w kolorze każdego gracza),
100 znaczników wpływów,
24 znaczniki regionów/majątku,
9 pojazdów (po 3 każdego rodzaju),
44 znaczniki miejsc (posterunki, miasta gospodarstwa, lenna),
17 znaczników królewskich pieczęci/różańca,
12 tarczy strzeleckich,
1 znacznik epoki,
1 znacznik pierwszego gracza,
50 złotych i srebrnych szylingów (43 srebra i 7 złota),
1 kość postępu,
5 toreb graczy,
po 30 kostek: saletry, siarki, żelaza i drewna,
50 kostek żywności,
1 sakiewka,
2 potwory (behemot i wij morski),
3 podręczniki i karty pomocy (w języku angielskim, niemieckim i francuskim).
Dodatkowo w edycji Big Box z Kickstartera możemy znaleźć: królewski znacznik pierwszego gracza, dodatek „Młyn i Katapulty”, specjalne unikatowe mieniące się karty królewskich orędzi, dodatek „Foki i Syreny”, dodatek „Alter Ego”, grawerowany woreczek płócienny, specjalne mieniące się znaczniki pojazdów, specjalną kartę opactwa, złotą kostka progresu, mini-dodatek „Wiewiórki i Drzewa Iglaste” oraz kartę z hologramowym mieczem. Wszystkie elementy, również te z dodatków znajdziemy na zdjęciach poniżej.
Drzemiąca we mnie pasja i chęć dzielenia się swoją opinią na temat gier, a także szerzenia tego hobby była tak silna, że stworzyłem własny serwis, który nazwałem Diceland. W nowoczesne gry planszowe gram już od ponad 12 lat, a takie tytuły jak Agricola, Troyes, Terraformacja Marsa, czy też Projekt Gaja są dla mnie grami niemalże doskonałymi. Obecnie jestem wielkim fanem wszelkich gier euro, gdzie zdecydowano się użyć mechanikę kości w unikatowy/niecodzienny sposób. Nie odmówię również partii w ciekawe rodzinne tytuły, które pozwalają miło spędzić czas w gronie najbliższych i oderwać się od zgiełku codziennej rutyny.